Mittwoch, 10. Oktober 2012

Catrice - C02 Hollywood Boulevard - Hollywoods Fabulous 40ties LE

Jetzt habe ich mir aus der Hollywoods Fabulous 40ties LE doch noch ein Lidschattenquattro gekauft. Ich war auf der Suche nach einer kleinen Palette, mit einem hellen Ton und einem schönen Braun. Weil gerade wenn es draußen kälter ist, tränen meine Augen etwas und ich muss da mein AMU ab und zu mal ausbessern.  
Die Palette gefiel mir von der Farbzusammenstellung schon gut, als die LE frisch auf den Markt kam. Doch so Farben habe ich alle schon, doch jetzt für Unterwegs ist das Lidschattenquattro echt praktisch. Dazu noch den Lidschatten- und den Smokey Eye Pinsel von Essence eingepackt, und man ist für alle AMU-Reperaturen bestens ausgestattet.


Das Design ist recht hübsch, in der typischen Catrice Quattro Verpackung, nur mit Muster noch darauf. Was ich noch gut finde, der Verschluss ist optimal. Er geht nicht allzu leicht auf, quasi kann man die Palette auch mal so in die Handtasche schmeißen, ohne das nachher der Lidschatten darin rum krümelt. 

Es wird ja immer viel erzählt, das die Pigmentierung bei Catrice Limited Edition Produkten nicht so doll ist. Ich hatte auch mal eine Palette, aus der Papagena LE die echt mies war, diese hier ist aber OK. Die Swatches sind alle ohne Base.


Die Palette kostet 4,49€ und ist leider limitiert. In den Drogerien, wo es die LE noch gibt, gab es bei mir auch überall die Lidschattenpaletten noch. Falls noch jemand Interesse daran hat, er sollte sich beeilen.





Kommentare:

  1. Ich hab lange überlegt ob ich sie mir kaufen soll :) ich hab sie nicht gekauft. Schade

    AntwortenLöschen
  2. I habe sie auch und trage die Lidschatten fast jeden Tag!

    AntwortenLöschen
  3. Liebe Diese Palette! Hab sie mir erst auch nicht gekauft, aber wurde dann so sehr von ein paar AMU's angefixt, dass sie doch noch her musste :)
    Habe heute ein AMU damit geschminkt und wurde ganz oft darauf angesprochen =")
    Kann ich nur empfehlen!
    LG Nana

    AntwortenLöschen
  4. Will they be fed, watered, and cared for properly. Be patient with your
    dog. It is wise to take the classical conditioning method first because it is easier to do.


    Feel free to visit my site; days end dog training accessories

    AntwortenLöschen
  5. With a minimum of 16 dollars, you can accomplish a certain total
    of followers, that is, if you prefer monthly rates.

    First let me tell you what is great or unique with Twitter advertising, how
    it is beneficial for you as a businessman. In this brief
    post I'm heading to be sharing with you anything I know about this topic, as nicely as the greatest areas to get what you're searching
    for.

    Here is my site ... get Twitter Followers

    AntwortenLöschen
  6. These emails will have a link to your website and will invite
    your subscribers to visit your site. You are going to begin your internet marketing plan by publishing
    your articles to the following sites. And you need to take action and start
    right now.

    my web blog: Internet Marketing Coach

    AntwortenLöschen
  7. Upon returning to the starting line, the first player must pass the
    sugar cube to the next teammate in line and so on. Even Halloween parties with the very best Halloween costumes
    can get dry after everyone's seen the costumes to be seen and passed out the candy to the beggars. That is the new craze in on the internet gaming, and numerous girls and teens are possessing a blast.

    My site: minneapolis minnesota

    AntwortenLöschen
  8. ' Satanic Ritual - Decorate the space with human sacrifice, goblets of blood, pentagrams, and things draped in black. Unfortunately for me as an addict, I need my crime fix. Spice things up by including these Halloween-themes recipes:.

    Take a look at my homepage Translation

    AntwortenLöschen
  9. On Sunday nights Erin Jaimes hosts a blues jam where anyone from Alan Haynes to Gary
    Clark, Jr. You must definitely be planning to make
    it special and memorable by keeping a good theme, ordering the best food and choosing the best games.
    Her father, Bruce Paltrow, produced the critically acclaimed TV series that is considered the
    precursor to many medical shows today, St.

    Here is my blog post :: pub quiz answers and questions

    AntwortenLöschen
  10. By dividing up the party at several peoples houses you make
    it easy on yourself. Unfortunately for me as an addict, I need my crime fix.
    Play games all night long in keeping with the twenties theme such as various card
    games and crossword puzzles.

    my web blog ... european travel

    AntwortenLöschen